четвртак, 3. новембар 2022.

Komisbrot


komisbrot, od belanaca, kolac, brzi kolac


Sastojci:

6 bjelanaca
200 gr šećera
150 gr brašna
1 dl ulja
150 gr sjeckanih oraha, suvog voća, itd
(ja sam stavila 25 gr pistaća, 25 gr oraha i 100 gr suvog voća - brusnice, kajsije, šljive, groždje)
korica od 1 limuna - nemojte je izostaviti, jer baš pojačava ukus i miris ovog kolača
kašičica ruma

Priprema: 

Čvrsto umutiti bjelanca, uz postepeno dodavanje šećera. Dodati ulje, rum, limunovu koricu, brašno i pažljivo umiješati kašikom. Dodati voće, pa još malo promiješati.
Peći na 180 stepeni, nekih 30-40min, u prethodno zagrijanoj rerni.
Ja sam ga pekla u kalupu za srneća leđa, koji sam prije toga premazala maslacem i posula brašnom. Sačekati da se prohladi, pa tek onda rezati, kako bi se dobila urednija parčad.

Original recept.

Нема коментара:

Постави коментар